kawan2 followers tercayang

Sunday, 3 July 2011

sy suka tangguh keje

hello donia..hello readers..hello semua..

tghari nih rs semangat terlebey pulak nk update blog..hahah..almaklum le..perut pon dah kenyang..mata pon dah kuyup kuyu2..jd..seblom mata sy layu lg bagus la kalau sy meng'update' blog sy yg cute nih..hahah..buleh gak mencegah sy dr tdo mcm ular kekenyangan.. <gulppp..sy nih ular ke?hahah>

sbenarnya byk kije sy yg xsiap ag nih..kije2 yg tertangguh dan ngan sengajanya ditangguhkan..cantik betoi la perangai malas sy nih kan..ntah bile nk berubah pon xtau la..huhuh

citer psl kije nih..mmg la smpai ke pencen pon xkan abes...KIJE..KIJE...KIJE...sbb xkan abes la mggu nih sy terpaksa rela bwk blk kije2 sy ke umah..huhhh..ikutkan ati yg nk enjoy smedang nih mmg la sy mls nk bwk blk kije2 nih..tp kang kalau x siap mau dpt memo lak..hohoh..xsanggup la nk memburukkan rekod perkhidmatan sendiri..jd..mo xmo..sy angkut la jugak kije2 nih..jd la kejap pekerja yg paling rajin..cemerlang..gemilang dan terbilang nih..hahah

tp kan..dah bwk blk umah pon kije2 sy xsiap2 gak..adoyaii..sgguh2 la sy mls nk ngadap benda2 alah nih sume..waste my precious time la..hahah.. <precious la sgt tuh>

tp..mo xmo...sy kna gak la siapkan kije2 nih...hohoh...kna wat checklist la mana kije yg sy dah setel ngan blom setel lg..hohoh...jom cekidaut..

1) fail panitia Sivik
hohoh...in progress la...masih ada yg lompang ckit di sana sini... <sy ketua panitia yg paling mls nk wat miting panitia..hahah...tp pasni kna rajin wat miting la kot sbb pengetua pon dah jd members part of the family>

2) 1 murid 1 sukan 1 malaysia application form
hahah...DONE...semlm tertonggeng2 scan borang2 nih utk antar kat PPD...

3) fail kokurikulum
in progress la jugak nih...hahah...selagi bos x mintak i ok je...buleh rilex2 yabedabedu lg... <skali nanti kalau bos mintak mampus la den..hahah...time to PADAN MUKA sy la>

4) slip keputusan PPT 4K2
hahah...yg ni setel suda...jumaat aritu lg dah start komen2 kat slip bdk2 nih...dah busan asik2 tulis TAHNIAH...SILA USAHA LAGI...MEMUASKAN...KURANG MEMUASKAN...

5) folio sejarah 
hohoh...nk termuntah bile marking folio bdk2 nih...lain yg cikgu suh wat...lain pulak la yg dorg wat...time marking folio nih rs nk cekik sorg2 kalau dorg ada depan mata sy...hohoh <bajet cam berani je nk cekik2 anak org nih kan...hahah>

6) soklan exam
arghhhhh...yg nih la paling mls skali nk wat...superduper lazy...huhuh...bab yg nih...satu soklan pon x wat lg...sejarah ke sivik ke satu benda pon sy x cari lg...hahah...pdhal start esok dah buleh anta "reso".... ni karang bile ketua panitia sejarah mintak soklan kot br sy gedix2 nk wat...hohoh
7) powerpoint slide
hahah...yg nih utk PASAK sok...mak aihhh...nih yg den lomah nih...sok ada PASAK...dah le time jpn wat pemantauan lak tuhh...sok 2 in 1 la...PASAK ngan  CERAP...alemak...pape pon x ready ag nih...adoyaiii...

bile dah wat list camni...br rs senak perut dan nk putus sgala urat bagai...rupanya byk lg kije2 yg x siap...hohoh...tu la...slama nih asik buang masa je...kan PADAN MUKA SENDIRI...

*gud news: chenta ati sy dah bg permission utk sy upload pic dia kat blog nih...nanti bile da setel kije2 sy yg melambak2 tu sy update en3 psl chenta ati sy okeh...TUNGGUUUUUUUUUUU.....*

~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment