kawan2 followers tercayang

Friday, 11 November 2011

11.11.11

assalamualaikum smua...

hmmm...11.11.11...cantik kan tarikh ari ni...dulu2 pernah berangan ngan rumet sy nk kawen masa tarikh nih...kebetulan pulak jatuh ari jumaat kan...lg la berkat...tp xde rezeki nk abadikan tarikh nih T__T sgt jeles okeh ngan mereka2 yg dpt nikah tarikh 11.11.11 nih...btw congrats ya...hmm...xpe la...blom smpai masanya sy kawen lg kan...huhu <nk sedap ati sendiri je nih>

11.11.11...yg pastinya...mesti ramai yg akan menamatkan zaman bujang dorg pd ari nih...ramai gak yg dpt baby baru pd ari nih...dan mungkin dpt naik pangkat n blablabla pd ari nih jugak...pape pon tahniah byk2...hihih...next...12.12.12 lak...humm...xmo la target 12.12.12...tu dah lewat sgt kot kalau nk "bina masjid"...rasanya pasni tarikh apa pon da x kesah...kang target nk tarikh tu nk tarikh nih pastu x dpt gak mesti frust menonggeng2 dan tertonggeng...pape pon...turn to Him...hanya Dia saja yg tau apa yg terbaik utk diri sy...kita manusia nih hanya mampu merancang je...tp yg menentukan sudah pasti la Yang Maha Berkuasa di atas sana...

pd b2b merangkap uda dan dara di luar sana...jgn sedey2 okeh kalau x dpt nk meraikan hari bersejarah anda pd tarikh 11.11.11 nih...insyaAllah masanya akan tiba jua...apa la ada pd tarikh kan <nk sedapkan ati sendiri lg nih :p> yg penting kesesuaian masa dan kemampuan kita...kalau da mmg tertulis bkn rezeki kita utk mendapatkan sesuatu pd ari nih...mgkin dah tertulis rezeki utk kita pd tarikh2 dan ari2 yg seterusnya kan...think positip okeh! nasihat nih utk kamu2 sume kat luar sana jugak utk diri sy kat sini...


~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment