kawan2 followers tercayang

Sunday, 27 November 2011

i'm hurting

yuhuuuu...hi all! assalamualaikum...

ari nih ari sedey lorrrr...mendung je ati ku ini...cewahhh...tp seyesly mmg tgh sedey2 nih...huhuh...perasaan yg sama masa anta bie kat LCCT pas raya posa 2 bln lepas...

ari nih sy dah nk blk kulim...pasni x leh dah nk wc2 ngan bie...huwarghhhh...sedey giler...udah le nk jumpa2 dan  dating2 jauh yg amat...wc je la jd pengganti nk dating2...tp pasni nk wc pon dah x leh dah...blk kulim apa pon xde...internet xde...makanya bile internet xde...update blog pon xde la jugak...wc, bw dan fb pon tiada jugak...sedey sgguh2 la...syg je nk tggalkan umah sewa nih...even xde apa sgt pon brg2nya...tp yg penting internet ada...hahah...

bile dah jadik cenggini...nih yg tiba2 rs nk pasang internet gak kat umah parent...hohoh...agak2nya TM setuju x kalau sy nk pasang utk tempoh sebulan je...pastu terminate! hahah...harus aku kna sangkut kat tiang tepon ngan pakcik TM nih karang...huhuh

 ~ rindu ngan bie ~

ati x tenteram la...tgh sedey2 lg nih...rindu bie...nk tgk bie...even td dah wc2...tp rasa cam xmo offline...dah brape bln biasa tiap2 mlm b'skype-ing pastu tetiba nk kna stop kejap rasa cam sedey sgt2...rasa cam x nk tutup skype...yup perasaan sama yg sy rasa masa bie dah nk blk Labuan...huhuh...i'm hurting on the inside! wahai ati...bertabahlah


p/s: rindu bie sgt2!

~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment