kawan2 followers tercayang

Thursday, 10 November 2011

lagu cinta utk bie ~ Pelengkap Hidupku ~

hai uols...assalamualaikum...

walahei...tajuk en3 bkn main lg kan...hihih...nmpak benor jiwang karatnya...adoyai...tp seyesly...mmg mlm nih penuh taman bunga tulip dlm atiku ini...heheh...tu pasal tajuk en3 pon ala2 taman bunga jugak!

ari nih sy sgt rajin okeh...rajin sampai leh wat video kat bwh nih <padahal byk keje yg nk kena setel b4 bercuti panjang...mmg suka bertangguh betoi la> hakhakhak...sy bdk baru blajar...video yg sy wat ni pon ntah apa2 je kan...cam syok sendiri pon ada gak...eh...xpe...xkacau korang pon kan...ye la...kalau korang nk tgk video yg bdk comot comey nih wat mesti korang akan klik kan...tp kalau korang x klik mesti korang x yah tgk dan tertgk kan...erk? cam mengong ckit la sy mlm nih...uhhuh

kalau tgk2 agak tidak kemas ckit video yg sy wat nih...mcm x puas ati bila tgk hasilnya...tp...nih je yg termampu utk dibuat...daku sakit kepala okeh...pastu x puas ati sbb gambar cam x berkualiti...kelabu asap je weh...geram2...huhuh...tp...pape pon...sy dedikasikan video comot nih utk bie sy yg kat Labuan nun jauh di seberang lautan sana...bie..i love u so much bintang2 di langit sana...hihih

video




~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment