kawan2 followers tercayang

Sunday, 11 December 2011

charger laptop merajuk!

slm sume...

ari nih x leh nk update byk2 sbb tgh jimat bateri nih...huhuh...time2 x dak duit nih mcm2 benda lak terjadik...sedey giler...charger lappy merajuk...langsung x leh guna...huhuh...mmg tragis sgguh la...udah la daku yg poyo nih x leh idup tanpa lappy dan internet...bile dah jadik cenggini rasa cam ilang abes kaki dan tangan utk wat sgala bagai xtvt...sgguh2 sedey!

bile lappy xde nanti makanya xde lg sesi terjah-menerjah belog org...xde lg sesi updet-mengupdet cerita sgala bagai...xde lg jln2 cari psl ke sana dan ke sini...huhuhu...sedey daku sedey...apa nk wat lg kan...redha dan pasrah je la...tggu gaji masuk nanti la kot baru nk bwk p jumpa doktor...seb bek la dah nk p kl...hm....nanti kna pinjam ipad adik la kot kalau nk updet pape citer...hahah...kelas kau cik ninie poyo updet belog pakai ipad...harus la nanti jakun seketika! tp seblom nk ke kl tu kna la wat en3 byk2 dulu kot...nanti scheduledkan je tarikh mana nk publish...hahah...mcm main tipu2 la pulak...adoyai!!! sgguh cik ninie rasa dlm dilema skang nih T__T

pape pon...cik ninie masih berharap yg charger lappy nih just wat gimik je...hopefully masih ada peluang lg utk cik ninie guna khidmat bakti charger nih...huwahuwahuwa...daku masih lg berpikiran positip terhadap charger lappyku...mungkin charger nih berehat sebentar bersama2 kitkat kot seblom dia nk sambung khidmat bakti dia kat cik ninie yg comey nih...hihih...tlg doakan spaya charger lappy cik ninie cepat2 ilang rajuknya okeh!

~ kredit to google: nih le rupa charger lappyku yg merajuk...menci la ~

 ~ kredit to incik google gak. mls nk snap gambar lappy sendiri...lappy daku cenggini la rupanya ~


p/s: mode sedey skang nih...dugaan2




~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment