kawan2 followers tercayang

Wednesday, 18 April 2012

nape wujudnya Hikayat Cik Ninie Amin


THIS IS OUR TERRITORY



assalamualaikum uols...

heheh...rindu lak nk berceloteh...asik join segmen je smpai lupa lak nk bercerita ngan uols sume kan...heheh...ari nih cik ninie nk citer psl sang kancil ngan buaya...opsssss...tersasul lak...xkan lerr nk citer psl sang kancil kan...opkos lerr citer psl cik ninie dan encik amin...

mesti korang jemu...muak...rasa nk muntah...dan sesinonim dgnnya kan...okeh...cik ninie x paksa korang utk teruskan membaca en3 nih dan jugak en3 yg lain kalau korang x suka...agipon...kebykan en3 cik ninie mmg berkisar ttg kehidupan cik ninie dan encik amin...dah nama pon hikayat cik ninie amin kan...so...sori again kalau ada yg tersalah masuk belog ye! bkn nk halau tp nk kasi tau awal2 seblom uols muntah lak

kalau uols nk tau...antara sbb cik ninie wujudkan belog hikayat cik ninie amin nih pon adalah utk jadik kenangan2 di ari tua nanti...mana tau time tu dah nyanyuk2 so bile baca belog nih leh lerr ingat2 blk kenangan zaman muda2...x pon bile dah ber anak cucu cicit nanti leh gak jadik khazanah utk generasi cik ninie dan encik amin di masa depan nanti...leh gak anak cucu cicit cik ninie dan encik amin baca hikayat cinta kitorg dan tau gak kehebatan cinta kitorg <cewah...perasan x sudah...hahah>...x gitu uols?

k la...xmo berleter panjang2...karang org kata cik ninie meroyan pulak...udah lerr kat skola cik ninie dah puas berleter...xmo la sambung berleter kat belog pulak...so...dgn penerangan yg ringkas kat atas tu arap2 anda sume memahami kenapa belog ini wujud dan kenapa en3 yg cik ninie wat byk sgt dok bercerita psl cik ninie dan encik amin...adios...peace no war!


p/s: asal td nk wat en3 psl chicken rice shop...skali dah terbuat en3 emo2 la pulak...huhuh..sori...en3 nih pon cik ninie wat seblom ada yg mengata @ x puas ati kat cik ninie yg asik citer psl kesah cik ninie dan encik amin je...harap faham ye kwn2 sume



~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment