kawan2 followers tercayang

Thursday, 31 May 2012

cik ninie..incik tunang dan che bola...serabut aihhh


~source: gugel pic~

demam bola bakal kembali lg kan kawan2...oh oh oh...ati cik ninie dah mula gundah-gulana nih...why baby? ermmmm...persaingan bakal tiba la...nanti cik ninie kna bersaing ngan che bola utk dpt perhatian incik tunang kesayangan...dan opkos la nanti cik ninie akan jatuh no.2..sob sob sob

cik ninie x anti bola okeh...boleh je go on ngan bola2 bagai nih...boley je nk sorak-sorai bile tgk bola kat tv...tp bile memikirkan si dia nanti akan kureng memberi perhatian bile tibanya EURO 2012...atiku menjadi smakin gusar okeh! w/pon incik tunang kesayangan x ckp pon bola tu bini no.1 dia tp ati cik ninie ttp nk kata gak che bola tu bini no.1 incik tunang kesayangan...ouchhhh...sedey wehhh

pape pon kita tggu dan lihat la kan...mlm nih nk tanya incik tunang lg la...tp bkn nk tnya sapa no.1 sapa no.2 di atinya...hihih...tp mlm nih nk tnya incik tunang sokong team mana? kalau sama ngan cik ninie maka cik ninie xde la nk jeles sgt2 ngan che bola itu...tp kalau x sama team....awas kamu che bola!!! akan ku penyek2 smpai leper cam kuih lepat...cik ninie tgh garang nih...ahaksss

tp kan masa gugel2 carik jadual perlawanan EURO 2012 tadi...ati cik ninie mcm ada bunga2 chenta ckit...tgk gaya jadual perlawanan tu start dlm 8 jun nih...dan masa tu incik tunang kesayangan tgh gigih berjuang utk tournament dia kat semenanjung nanti...tp sbenarnya rasa cam x best gak...sbb mgkin incik tunang lg bizi...bizi ngan tournament dia dan jugak bizi ngan EURO 2012....serabut wehhh...dah ar....mls nk pikir....noktah!


p/s: cik ninie sokong spain ngan portugal...anda bagaimana????




~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment