kawan2 followers tercayang

Tuesday, 29 May 2012

zaman kanak-kanak riang :)


heheh...zaman kanak2 mmg riang kan...w/pon xde gajet yg sehebat zaman skang nih tp rasanya mereka2 yg seangkatan ngan cik ninie ttp idup bahagia mengharungi zaman kanak2 riang kita kan...

xde gajet canggih cam ipad...ps2...psp, facebook & etc...tp ada je games kanak2 riang yg kita main kan..lompat galah...baling guli...baling kasut...lompat getah...congkak bijik getah sume kita main...paling kurang main aci ligan @ polis sentri...heheh...best sgt! alangkah bestnya kalau dpt diulang masa tu kan...anda setuju ngan sy???

tp en3 ari nih cik ninie xmo le citer psl permainan zaman kanak2 riang kita...ari nih tetiba terasa cam nk berkongsi psl makanan / snek ringan...jajan...cikedis zaman kanak2riang kita...w/pon masih ada lg skang nih tp susah sgt lerrr nk dpt...pakcik2 makcik2 kedai runcit dah xmo jual ke?huhuh

penah dgr kopok durian?heheh...kopok nih sedap sgt...manis2 lemak...kecik2 dulu kalau mamu jual roti lalu ngan basikal dia kat depan kuarters askar mesti kalut mintak duit kat mama nk beli kopok durian..tp bkn tiap2 ari dpt beli sbb dulu idup susah...adik beradik ramai pastu abah lak gaji kecik je...almaklum la...askar pangkat rendah...brapa sgt la kan gajinya...tp pape pon cik ninie bersyukur sgt sbb w/pon gaji abah ckit je tp abah berjaya skolahkan kitorg dan didik cik ninie adik beradik smpai berjaya dan dpt keje yg baik2...syg abah sgt2!

k la..xmo bebel panjang2...nanti makin panjang en3 cik ninie...pe kata kita layan gambar2 kenangan...sambil2 tu boley refresh kenangan masing2 ttg zaman kanak2 riang kita kan...hihih


keropok durian...so yummy

~source : gugel pic~


coklat asam

~ source : gugel pic~


coklat bulan 

~ source : gugel pic~


coklat udang

~source : gugel pic ~



~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment