kawan2 followers tercayang

Thursday, 7 June 2012

apa ada dlm goodies bag???


assalamualaikum all

cuti skola tggal brape ari jek lg kan...pas dimotivasikan oleh incik tunang mlm semlm tetiba rs semangat nk p skola...heheh...thanx sygku...slalu je ada tiap kali sy merungut2 mls nk p skola...bkn sbb mls nk keje tau...tp mls nk ngadap perangai bdk2 skang yg mcm ntah hapa2 je...aduhai hati...bersabarla...ecehhhh

tp en3 ari nih bkn nk citer psl p skola okeh...ari nih nk share citer psl goodies bag dan isi kandungan goodies bag...ekceli cik ninie pon xtau nk isi apa kebenda dlm goodies bag tu nanti...tp semlm masa sembang2 ngan incik tunang psl brown paper bag yg menjimatkan tu nasib baik la incik tunang stuju sgt2...dia kata kat kita kira ok la tu sbb x membazir...agipon nk bg goodies bag nih biar la ikut kemampuan diri...so cik ninie setuju aje ngan pandangan incik tunang...betoi gak kan...drpd beli mahal2 paper bag tu tp akhirnya akan ke tong sampah jua...jadik penggunaan brown paper bag utk goodies bag mmg praktikal sgt2 bg cik ninie yg mmg tgh bajet giler2 utk jimatkan duit nih...heheh

cuma skang nih terpikir2 nk isi apa utk goodies bag tu...kalau nk bg brg perhiasan atau yg seangkatan dgnnya cam sudu-garfu kecik ke gelas ke potpouri ke pasu kecik ke rasa cam bkn jenis cik ninie la sbb cik ninie xbrape nk minat sgt simpan benda alah gitu...cuma terpikir skang nih nk bg makanan jek...makanan yg org mkn...ye la...kang kalau bg makanan yg org xmkn mesti jadik membazir gak kan kalau org buang masuk tong sampah...so skang nih masih tercarik2 jenis makanan yg akan disedekahkan masa kenduri cik ninie nanti...heheh...rasa cam nk bg buah epal ke limau ke oren ke...ok x uols???




~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment