kawan2 followers tercayang

Thursday, 21 June 2012

brooch comey

hi assalamualaikum....

ari nih cik ninie nk share citer psl brooch comey...slalu kalau p ke tesco mesti tersinggah kat kiosk yg jual brooch...tp x penah beli pon brooch yg ala2 handmade craft tu...biasa beli yg ada batu2 berlian jekk...bajet mak datin sgt la kan bile pakai brooch2 batu berlian tu...hahah...perasan!

tp bile p skola slalu nmpak ada sesetengah plajar pakai handmade brooch...santeq gak dan menambahkan kecomelan si pemakai...heheh...tp kalau cik ninie nk beli dan pakai mmg x la...apatah lg nk menempah kan...hikhikhik

pastu terpikir lak cam nk bg sumthing utk tetamu yg dtg nanti...tp praktikal ke kalau cik ninie bg brooch kat dorang...nanti kalau betoi nk bg maknanya tetamu lelaki pasti akan dpt brooch nih jugak sbb x kuasa la kan pembantu2 cik ninie nk asing2kan dan bg goodies bag ikut jantina...hahah...adoyai...kena pikir lg la nih buleh ke x nk bg handmade brooch nih...tp kalau nk go on gak ngan idea nih...makanya cik ninie kena sediakan lebih kurang 1000 +++ utk bg kat tetamu nanti...mak aihhhh...byk tu...kalau tempah kat crafter lak mesti byk giler berlaku pengaliran keluar duit...tp kalau nk DIY mmg tau dah diri sendiri nih mmg sedia pemalas...

tp bgs gak kan idea nih ekceli...tetamu akan dpt sumthing yg comey sentuhan drpd sang pengantin sendiri...untung2 pastu leh wat bisnes...hahah...mmg berangan la!

jadik...masih terfikir2 lg...ok ke x ok...mampu ke x mampu nk DIY...haishhhh...pening la cik jah oiiiii...jom la kita layan pic2 kat bwh...untung2 leh dpt idea kan...heheh




~ source: gugel image ~






amacam? santeq x? cik ninie mmg berkenan biler tgk handmade brooch nih...rasa cam nk mkn...hahah...rasa2 mampu ke x nk wat projek nih? hahah...stay tuned okeh!


p/s: pssssstttt...masuk ke brooch nih ngan tema fairytale cik ninie nanti?
~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment