kawan2 followers tercayang

Saturday, 9 June 2012

korang bakal pengantin??? baca nih!!!


heheh...ekceli yg bukan pengantin pon boley baca jugak okeh...open en3 utk sume...ibu2...b2b-b2b...anak2 gadis...anak2 teruna...dan sape2 saja....eceh...

tp sbb cik ninie pon bakal pengantin kan...ecehh...tu psl tajuk en3 ala2 nk ke arah tu jugak...hahah...ok...ari nih cik ninie nk share satu produk ngan korang sume...ekceli produk nih pon cik ninie baru je tau fungsi dan keberkesanannya...heheh...tp pape pon paling penting kesan dia kan...

cik ninie tau pon pas baca fyna pnya review psl produk nih...so gugel2 la kan nk tau gak testimoni dari pengguna...hurmmm...dah baca dan berpuas ati ngan komen2 dorang...cik ninie pon laju2 la p carik kat kedai...and finally jumpe gak kat booth yg jual produk2 kecantikan kat tesco kulim...oh yeahhhh...smangat dan gedix2 okeh nk guna produk nih...me eksaited sgt2!!!

 blk dari tesco terus xsabaq nk mandi...hahah...jakun pon ada gak kot...kihkihkih...bile dah guna masa nk mandi tu...whoaaaaa...sgt best okeh! mmg lembut utk kulit...lembut selembut2nya...xsabaq okeh nk dpt cam kulit baby...ari nih baru ari kedua pakai...so kesan dia xnmpak agi...kita tggu pas 1 week okeh...heheh...tp yg pastinya...produk nih mmg wangi sewangi2nya...pas lulur n scrub badan kita xyah nk sabun2 bagai dah...lulur scrub nih pon dah cukup utk wangikan satu badan...cik ninie suka sgt bau dia...sgt2 recommend utk uols...heheh

eh...lupa lak nk kasik tau produk apa kan...hahah...eksaited sgt nk share citer ngan korang smpai lupa lak nk bgtau kan...okeh...produk yg telah mengujakan cik ninie nih namanya Lulur Scrub Putri Binari...ada tiga jenis...Lulur Scrub Susu Beras...Lulur Scrub Jamu...dan Lulur Srub Bunga Chrysan...tp cik ninie amik yg Susu Beras ngan Bunga Chrysan...skang tgh pakai yg Susu Beras dulu...pastu nanti mungkin pakai gilir2 ngan Bunga Chrysan lak...


korang suka x? hah....kalau suka boley ar p carik kat kedai okeh! tp kalau korg nk tau keberkesanan produk nih korang boley terjah belog fyna okeh...kat situ fyna ada bgtau kesannya bile dia pakai lulur scrub nih...cik ninie nk bgtau kat korang pon x leh gak sbb cik ninie baru guna semlm ngan ari nih...hehe







~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

2 comments:

  1. nora prnah pakai sekali pastu stop hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh...ye ke? kita baru try pakai..suka sbb bau dia wangi satu badan dari pg smpai ptg..kulit pon rs lembut jek...heheh

      Delete