kawan2 followers tercayang

Sunday, 10 June 2012

tunangku private motivator


assalamualaikum uols...

hurmmmm...sok dah start penggal kedua persekolahan...so...sok dah mula bekeja kembali...incik tunang siap wish lg kat cik tunang dia yg dah syok sgt bercuti dua minggu nih...heheh...

slalu ngadu2 kat incik tunang kata mls nk p skola...xde smangat la...xbest la...itu la...ini la...mcm2 aduan dan rengekan manja la smpai kat telinga incik tunang...tp incik tunang rilex dan cool jek layan kerenah cik tunang yg smedang xde mood nih...hahah

so...pas ngadu2 manja...incik tunang pon ngan penuh tanggungjawab dan prihatin kat cik tunang dia nih pon kasik lerr kata2 smangat...

perghhhh...caya la bie...leh jadik private motivator utk sy la...
heheh...i love u bie...muah3

okeh...dgn itu bersmangat la cik tunang nya nih nk p skola sok...hahah...tu la bile dah lama sgt cuti nih mula lerrr dtg angin kus-kus malas...seb bek ada incik tunang yg prihatin...heheh...

so...sok penuh smangat la cik ninie nk p skola dan bekeja ngan jujur amanah dan penuh  tanggungjawab mendidik anak bangsa tercinta...ecehhhh...pape pon...aja2...fighting...stiap masalah & dugaan yg mendtg hadapi dgn senyuman =)




~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

2 comments:

  1. saya pun malas nak kembali ke sekolah, bukan sebab anak murid tp sebab rakan sekerja yg byk peel :(

    ReplyDelete
  2. sabar je la ye nora...abaikan je sume2 tu (ckp mmg senangkan...tp sy tau nora kuat dan tabah utk hadapi apa jua ujian yg mendtg)..yg penting kita dah selesaikan tugas mendidik dgn sebaik mungkin

    ReplyDelete