kawan2 followers tercayang

Monday, 10 September 2012

Selesai sudaaaaa

Assalamualaikum uols...

Heheh rindu kat cik ninie x? Dah lama cik ninie x hupdet belog kan? Sejak dua tiga menjak nih cik ninie bizi ckit ngan keje2 wat hantaran...tp bkn hantaran cik ninie...

Semlm adik cik ninie yg no.2 bertunang...jadik sbagai akak yg prihatin...cik ninie pon tolong la menyiapkan hantaran tunang adik cik ninie nih...perghhhhh...penat sehhhh...dlm masa xsmpai sminggu cik ninie nk kna siapkan 7buah hantaran...heheh...tp bile tgk hantaran yg xbrapa nk amatur nih rasa cam xcaya lak ada gak bakat yg terendam terpendam dlm diri nih...ecehhhh...


~homemade coklat~

~jambangan sumi/jely~

~buah epal yg merah yummy2~

~peti harta karun~

~tempahan cupcakes~

~sirih junjung + potpouri~

~sumi / jeli buah~

 ~sume hantaran~


Kalau tgk gaya hantaran2 kat atas nih kiranya cik ninie leh ar gubah sendiri hantaran utk kenduri bln 11 nih kan...heheh...eh jap...cupcakes kat atas tu cik ninie xwat...xreti pon nk wat cupcakes...yg tu tempah kat kedai...heheh...pastu buah epal yg merah yummy2 tu pulak beli kat Tesco...yg lain2 tu termasuk deko2 kotak dan bekas hantaran cik ninie wat sendiri...adehhh...rasa cam x caya...heheh

Ops...tggal 67 ari je lg majlis cik ninie...adoyai...byk benda xprepare agi...hohoh...nk pecut pon dah rasa xlarat...kepala serabut sgt ngan bebudak yg nk amik PMR...slagi dorang xexam...slagi tu la ati xsenang dan slagi tu la pentadbir dok 'tekan' cikgu2 utk wat pecutan terakhir...camno nih? ntah2 nanti majlis cik ninie simple2 saja la...adehhh...sedey betoi!





~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment