kawan2 followers tercayang

Tuesday, 23 July 2013

Ketuk-ketuk Kuali




Assalamualaikum dan salam Ramadhan almubarak

Wah..wah..wah...
Tajuk entry x menahan betoi kan
Ketuk-ketuk kuali gitu

Kalau Sheila Rusly pnya program Ketuk-ketuk Ramadhan
So sy pnya versi dia jadik Ketuk-ketuk Kuali la..ececehh..
sbb x masak pon...ketuk je lebih..hahah

Citer psl Ramadhan nih mmg best la kan
Fokus mak2 kat dapur mesti la psl juadah bersahur dan berbuka
Fokus si ayah pulak memikirkan keperluan raya anak2
Fokus anak2 lak mesti la target nk raya
Fokus si manis Ninie ni pulak mesti la nk jumpe baby bie tersyg...kihkihkih

Kembali kpd ketuk-ketuk kuali
Posa kali nih mmg x brape nk smangat sgt
Baby bie jauh kat Labuan sana
So w/pon dah kawen sy masih lg posa tanpa suami disisi
Dan baby bie kat sana pon posa tanpa isteri yg comey disisi
Hopefully posa thn nih je la dok berjauhan
Kalau boleh thn depan nk tggal skali
Jadik leh la nk posa sama2
I miss u so much my baby bie...sobsobsob

Bile dah rindu sgt kat suami terchenta
Mmg rasa malas sgt2 nk masuk dapur
Tgk kuali ingat suami
Tgk ikan ayam sayuq ingat suami
Adehhh...sengsara sgguh dibuatnya
Tp memikirkan bukan sy sorang je yg ada kat umah nih
So nk tak nk kena rajin masak jugak la
Kalau x nti tokwan nk mkn apa pulak kan

Jadik bulan posa cenggini
Sentiasa je sy bizi di dapur
Kelentung-kelentang bunyi periuk kuali kat dapuq tu
Tu psl tajuk kali nih psl ketuk-ketuk kuali...hihih
Saja2 je nk eksyen kat uols yg sy nih pon rajin masuk dapur gak
w/pon kdg2 rasa cam masak lauk-pauk yg sama je tetiap ari...





~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment