kawan2 followers tercayang

Thursday, 25 July 2013

Lagu raya apa yg korang suka dgq?



Assalamualaikum wbt

Ari nih dah 16 ari kita sume berpuasa kan
Alahai kejap je rasa Ramadhan menyapa
Pasni pejam celik pejam dah 1 Syawal pulak menjelma

Memandangkan skang nih dah riuh rendah lagu raya terpasang di sana-sini
So sy pon nk tumpang sekaki jugak la
Jadik kali nih kita citer psl lagu raya la pulak

Citer psl lagu raya nih
Semoden mana pon dunia kita
Rasanya sapa2 pon ttp akan carik lagu2 raya yg lama2 dulu sbagai halwa telinga kan
Cam sy yg mmg suka layan lagu evergren2 nih mmg sahih akan carik lagu2 lama
Bkn la nk kata lagu skang nih x best
Ada gak yg best tp suasana kemeriahan nk sambut raya tu feel dia xsampai kat jiwa nih
Apa2 pon mesti carik lagu lama gak
Yg tu lg dekat di atiku ini...ecehhh..

Kalau sy lagu yg paling best dan akan putaq byk2 kali mesti la lagu Asha Malik “Pulang Di Hari Raya”
Lagu tu masa kat U dulu kalau dgq mesti x sabaq nk balik umah
Pastu lagu “Aidilfitri” nyanyian Sanisah Huri
Dan jugak lagu “Menjelang Hari Raya” nyanyian DJ Dave
Perghhh...mmg smangat giler kot bile dgq lagu2 tu
Rasa cam sok dah raya pulak...kihkihkih

Tp skang nih lg la x sabaq nk tggu raya
X sabaq nk tggu kepulangan suami tersayang utk sambut raya sama2
Nk2 pulak baby bie sy tu dpt cuti lama
Lg la atiku ini xsabaq menunggu
Baby bie...blk la cepat..jom kita nyanyi lagu “Seloka Hari Raya” sama2
Lagu tu sesuai sgt ngan kita...kihkihkih


# pssttt...kat blok bujang asben i dorang dah putaq lagu2 raya nih dua minggu seblom posa lg...mmg smangat gaban betoi la..hihih

~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment