kawan2 followers tercayang

Saturday, 27 July 2013

Nekad dan Tekad

Ghhhhhhhhhh

Assalamualaikum uols

Wowww...tgk tajuk entry mcm gempak je kan
Apa yg nekad dan tekad nya tu?
Hmmm...sy xtau nk share camne masalah sy
Tp disbbkan masalah yg dihadapi tu menyebabkan sy tekad dan nekad
Tekad dan nekad utk berubah
Bunyiknya mcm besar sgt kan masalah tu

Mmg besar pon
Sy sejak zaman skola lg mmg takut nk tgk cermin
Kalau girl2 belasan thn pantang nmpak cermin mesti nk belek2 muka
Tp sy dulu kalau aci buleh mmg nk elak
X suka tgk muka sendiri dlm cermin
Sbb apa?
Sbb nmpak kusam...berminyak..x bermaya dan mcm2 lg
Smpai la skarang nih bile dah masuk alam kerjaya pon cermin bkn bestfren sy

Tp sampai bile kan nk cenggini
Nk2 pulak bile dah kawen
Mmg kna move on la
So baru skarang terasa nk carik solution utk masalah yg menghantui diri sekian lama
Tu pon sbb tergoogle2 psl produk utk meremajakan kulit
Haissssh...nape la x jumpe produk ni awal2
Kalau x mesti dah setel masalah

Sy x mo bgtau lg apa produk yg sy nk pakai
Bile dah berkesan nti baru sy nk share ngan uols
Kalau x berkesan sy simpan sorang2 la cite nih nti

Pape pon...sy tekad dan nekad utk berubah dan mencuba bkn utk sy sorang
Tp utk baby bie yg tersyg jugak
W/pon dia x pernah merungut dan terima sy seadanya
Tp x salah kalau sy nk membahagiakan suami sy dgn perubahan ni

Hopefully sempat la sy berubah seblom baby bie balik raya nih
Sy nk wat special surprise utk asben tersayang

~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment