kawan2 followers tercayang

Friday, 19 July 2013

Rindu Baby Bie



Assalamualaikum...dan selamat menunaikan ibadat puasa...
Diam x diam ari nih dah 10 hari kita berpuasa kan
Ermmm..I miss my baby bie
Sukar sgguh bile sorang di Labuan sorang di Perak
Ntah bile la dpt dok sama2

Tp macam mana pon
Last week alhamdulillah dpt gak sambut Ramadhan pertama bersama2 suami
Dapat gak la 5 ari sambut puasa sama2
Nk2 pulak nih 1st year sambut puasa as asben n wife
Eksaited giler bgn pg sediakan sahur
Lgpon ustaz ada ckp Allah bg ganjaran yg besar utk isteri yg sediakan mkn minum sahur Dan berbuka utk suami
Jadik lg semangat la nk wat sume2 tu...

Tp skang nih nk bgn sahur Dan berbuka pon dah x semangat
Asal sahur ngan berbuka je teringat baby bie kat Labuan tu
Cian bile pikir my baby bie tu berbuka Dan bersahur sorang2
Apa kan daya...masing2 terikat ngan tugas
So sabaq byk2 la 



~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

2 comments:

  1. betul!betul!betul!
    ni la nasib pasangan PJJ ninie =(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awk pon pjj ngan asben gak ye...hihi senasib la kita kan...ni pon x sabaq nk tggu raya...eksaited nk raya sama2

      Delete