kawan2 followers tercayang

Thursday, 19 September 2013

Aku rindu dia

Assalamualaikum all

Ya Allah...rindu sgt pd sang suami buah ati pengarang jantung
X sabar sgguh nk tggu raya haji nih
InsyaAllah kalau xde pape halangan
Kita akan fly ke Labuan utk ke sekian kalinya
W/pon nti dpt jumpe kejap je tp cukup la kan drpd x jumpa langsung

Raya haji nti skola kita amik cuti peristiwa utk ari Senin tu
Pastu topup ngan CRK dptla beraya ngan suami smpai ari rabu

Tp sementara nk tiba 12 oktober tu mmg la terseksa
Ati nih meronta2 nk jumpe sang suami
Rasa cam lambat enau masa berlalu
Tp bila dah tiba ari nya nti
Eh cam kejap je dah abes cuti...sobsobsob 

Tahun nih berharap sgt moga2 ada rezki utk kami berdua
Rezki utk tggal bersama2 dan rezki anak
Yup...skang nih kami masih berjauhan
Bila dah berjauhan bkn senang ati nk menerima kan
Mana x nya...kata dah kawen tp dok asing2

Dlm ati nih meronta2 je nk tunaikan t/jwb sorg isteri
Nk kejutkan suami bgn tido
Nk taman suami tgk bola w/pon si isteri x brape suka sgt
Nk sediakan mkn minum kegemaran suami
Nk basuh dan iron baju2 suami
Nk jogging bersama2 spaya si isterinya nih sihat sokmo
Pendek kata sume yg berkaitan t/jwb isteri sume tu kita nk wat

                                          - pic : fb -

Tp apa kan daya
Kita manusia hnya merancang
Tp perancangan yg lebih baik itu dtgnya dari Allah swt

Begitu jugak dgn rezeki anak
Walau ati pedih dan sedih tgk sorang demi sorang kwn2 bakal menimang cahayamata
Walau keinginan ati begitu kuat utk memiliki anak
Tp selagi Allah swt blom berkata kun fa ya kun
Apa lg yg mampu hamba yg lemah ini lakukan
Hanya doa dan tawakal menjadi peneman
Berharap smoga suatu ari nti dpt melahirkan zuriat utk suami tercinta

                                                       - pic : fb -




~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

2 comments:

  1. meremang bulu roma tiba2..heheh macam ni ya rindu antara suami isteri... best3! huhu moga berbahagia kak :)

    jgn sedih2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...rindu pd yg halal gini le citer nya...tenkiu dear

      Delete