kawan2 followers tercayang

Wednesday, 22 January 2014

clumsy ninja dan abang syg


Assalamualaikum sahabat

Rindu x terkata pd yg tersayang
X sabaq hoiii nk tggu raya cina
Awat ntah rasa lambat sgt masa berlalu

So bile rindu2 kat incik asben kna la tgk gambaq slalu
Tp x puas pon
Mana sama tgk gambaq ngan tgk depan2
Kalau depan2 buleh peluk cium...opsss




Comey x ninja kat atas tu?
Ekceli clumsy ninja nih game yg ada dlm iPad aku nih hah
Masa cuti aritu incik asben download
Suka bebenor incik abang syg tu main game ninja nih...heheh

So bile aku dah balik semenanjung nih
Xde sapa pulak nk main ngan ninja nih
Aku pon mcm malas gak nk melayan si ninja nih
Tp dah cik abang syg suh tgk2kan maka aku pon terjebak la jugak

Mula2 tu mmg seronok main..
Aku suka sgt dera si ninja nih..hahah
Tp kalau aku bgtau kat incik asben mesti dia ckp "cian kat ninja"

Skang nih dah makin slow
X larat aku nk training si ninja nih
Baik aku p training budak2 memanah tu hah ada gak hasilnya..hahah
Lgpon ninja nih level dia smpai 99
Mmg x jadi keje dibuatnya kalau ko mengadap si ninja nih saja

Cuma bila aku rindu sgt kat incik asben
Aku bukak la ninja nih
Teringat gelagat incik asben masa main game nih
Ya Allah...rindunya aku kat incik asben!!!


~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment