kawan2 followers tercayang

Tuesday, 4 March 2014

kasut BUM cap ayam made in Thailand

Assalamualaikum sahabat

huh...psl kasut pon nk masuk belog ke?
tp aku x peduli
nk citer jugak psl kasut kat dlm entry nih

incik suami aku yg tersyg slalu bising2 kat aku psl kasut
bukan takat p Labuan je
tp tiap kali kuar p jln2 / hanimun / soping

katanya kasut selipar yg aku pakai tu x sesuai nk p jln2
lebih2 lg kalau nk p soping / berjln jauh

tp mmg aku akui kata2 suami aku yg tersyg tu
mmg sakit hoi kalau pakai selipar
pastu x cukup ngan sakit siap bwerbelang2 lg kaki aku
mana x berbelang kalau yg terdedah tu dah kena cahaya matahari

so aritu masa kuar ngan adik2 aku 
kitorang singgah kedai kasut
asalnya adik aku yg Mek Dah je nk beli kasut
sudahnya aku ngan Mek Ikah pon terjangkit skali
maka beli la kami bertiga sorang sepasang kasut

ikutkan aku yg sempoi nih mmg nk beli selipar jepun je
senang nk pakai p sana sini
tp bile pikirkan incik suami tersyg
aku beli la jugak kasut sarung utk menggembirakan hati si dia
bukan kah bagus kalau kita dpt menggembirakan hati yg tersyg...ecehhhh

suami aku tu bkn apa
tiap kali aku p Labuan mmg aku akan angkut pakai kasut p keje
sudahnya kasut sarung aku tu mmg nk rabak la jadinya

jadi incik suami yg prihatin tu mintak la aku beli kasut asing
supaya nti xde la aku berkongsi kasut keje ngan kasut jln

tu yg akhirnya aku beli jugak kasut sarung utk jln2
jenama x menahan tu 
kasut BUM gitu
tp bkn yg ori la
kalau ori x mampu den ni ha
jadik beli la kasut BUM made in Thailand..hahah

pas beli ngan eksaitednya bgtau kat incik suami
terus dimintanya aku sent gambaq kasut tu

fuhhhhh...nasib baik incik suami berkenan
kalau x mmg nangis x berlagu la aku...hahah

so ni la kasut sarung aku
kasut yg akan aku pakai p Labuan nti dan jugak p jln2 ngan incik suami..heheh


cantik x cantik x?
gedik mcm nk mintak pelempang je kan..hahah





~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment