kawan2 followers tercayang

Saturday, 1 March 2014

mandi bunga versi moden


Asssalamualaikum sahabat

korang pernah mandi bunga?
atau tgh pikir2 nk mandi bunga tp xtau kat mana

dulu aku slalu gak berangan nk mandi bunga
nk2 pulak masa tu dekat2 nk kawen
lg la keinginan nk mandi bunga tu meluap-luap
tp sygnya sampai ke sudah x mandi bunga pon

susah wehhh nk mandi bunga nih sbb bukan sebarangan bunga leh guna
silap2 nti pas mandi bukan makin wangi tp jadi busuk pulak kan
tok aku pernah ckp kalau nk mandi bunga nih guna bunga2 yg terpilih je 
kalau x nanti x berkesan

tp korang jgn susah ati
skang nih dah melambak2 mandian yg berunsurkan bunga2 nih
pilih je nk yg macam mana
cuma aku sedikit rasa kesal sbb x jumpa mandian aura nih masa nk kawen aritu
kalau x mesti aku dah wangi giler2 dan x yah sembur perfume byk2..hahah

mandian aura yg menjadi pilihan aku ialah...jeng..jeng..jeng

(1) MANDIAN AURA HARUM SEDAP MALAM

(2) MANDIAN AURA 7 AURA BUNGA

pic : blog
 ~ aku rembat je dua2 botol sbb xtau yg mana lg best..
nti aku wat review / testimoni psl kedua2 haruman mandi aura nih k ~



pic : blog




so bakal2 pengantin di luar sana
sila lah beli mandian aura nih supaya dpt menaikkan seri muka anda
dan juga mewangikan tubuh 

kat mana nk beli mandian aura nih?
aku beli pd sorang akak nih 
fb dia aku x ingat tp no.fon dia aku ada
so kalau nk beli mandian aura nih buleh sms kak Maizon 017-4463327
atau pon korang google kat tenet
atau pon klik je kat pic : blog tu
aku dah wat link blog yg jual mandian aura nih :)


*p/s : kalau korang beli kat kak Maizon nti korang akan dpt free gift buku yasin mini dua buah...tq kak Maizon!!!
 


~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment