kawan2 followers tercayang

Sunday, 2 March 2014

pssst...Harum Malam - melindungi keintiman wanita


Assalamualaikum sahabat

dah lama aku x hupdet belog
so ari nih mcm rajin pulak nk berbelog..heheh

hey kawan!!!
pernah dengar pasal HARUM MALAM?
HARUM MALAM x pernah dengar tp pontianak harum sundal malam pernah dengar

haissshhhh...
nih bukan psl pontianak tutttt

tp psl produk utk kamu wanita2 cantik di luar sana :)
ekceli aku pon baru je minum HARUM MALAM nih
nk kasi testimoni pon blom ada lg
tp based on pengalaman wanita2 cantik lg gojes di luar sana
HARUM MALAM nih sgt umphhhh hokey utk kita2 para wanita nih

so aku nih baru consume empat lima ari ngan HARUM MALAM nih
tu psl x leh nk share testimoni ngan korang
sbb minum pon asik terlupa je..huhuh
tp sesungguhnya aku x tipu
HARUM MALAM nih sgt la sedap wehhh
rasa manis2 mcm ko mkn madu
sgt sedap dan buleh diterima tekak

aku minum pon sbb nk jaga kesihatan dalaman
selain tu minum utk kebahagiaan suami isteri kaedahnya..hihih
lgpon HARUM MALAM nih leh ilangkan bau badan dan keputihan

aku nih jenis kuat berpeluh
nk2 pulak ngan cuaca panas cam skang nih
lg la kuat berpeluh
dah la sekali sekala je dpt peluk cium incik suami
so x nk la bau bucuk2 bile nk jumpe incik suami kan
so HARUM MALAM nih la alternatifnya spaya sentiasa harum dan wangi 

kat bawah nih aku share serba sedikit psl HARUM MALAM nih

produk HARUM MALAM

 pic : google image


kandungan HARUM MALAM


pic : google image


kegunaan / manfaat HARUM MALAM




pic : google image


testimoni produk HARUM MALAM

pic :google image

cukup la kot aku tepek serba sedikit pasal HARUM MALAM nih
utk info selebihnya korang leh google je 
psl testimoni tu aku mls nk tepek byk2 sbb ada unsur2 18sx ckit 
so korang google sendiri okey utk testimoni yg lain

kalau nk beli HARUM MALAM  nih korang leh order on9 
tp bukan kat aku ye
aku x jual pon HARUM MALAM nih
cuma nk share ngan korang wanita2 cantik supaya dpt manfaat bersama

lg pon aku promote kat belog aku nih pon bkn dpt komisen pon
so kalau korang nk beli / nk cuba HARUM MALAM nih
korang search je kat fb / google 
ramai weh yg jual HARUM MALAM nih
tggal nk pilih je ngan sapa korang nk beli

mcm aku nih
aku just beli kat Giant Kulim je
ada booth / kiosk kecik kat tepi eskelator yg jual HARUM MALAM nih

tp seblom tu pastikan korang beli yg ori k
sbb skang nih pon byk sgt yg fake kat pasaran
camne nk kenal HARUM MALAM yg ori dan fake?
sila rujuk pic kat bawah ye

pic : google image


*p/s : skang nih yg packaging baru penutup botol color pink dan ada sticker hologram..ada gak yg pentup botol color putih tp tu packaging lama..so korang berhati2 seblom beli sbb takut terbeli yg fake punya...nti naya je kat diri sendiri







~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment