kawan2 followers tercayang

Friday, 16 May 2014

Selamat Hari Guru


Assalamualaikum sahabat..

Ari nih 16 mei
Ari yg sgt bermakna bg guru2 di Malaysia :)

Walau pon ada kata2 nakal yg cikgu2 syok sendiri sambut Hari Guru
Tp bg aku tu bukan syok sendiri
Hanya yg menjadi GURU sahaja yg tau betapa bermaknanya tarikh keramat 16 mei ni

Aku bangga bergelar seorang guru w/pon kdg2 kecik ati dgn sikap plajar2 aku
Aku bangga jd seorang guru w/pon org slalu kutuk profesion perguruan
Aku bangga jd seorang guru w/pon penat dan letih layan kerenah anak2 murid aku
Aku bangga jd seorang guru bila anak2 murid aku berjaya
Kerana kejayaan aku ari nih
Bermula dgn kegigihan seorang guru mendidik dan mengajar aku tanpa jemu

Terima kasih mama dan abah yg menjadi guru pertama aku
Terima kasih cikgu2 tadika aku
Terima kasih cikgu2 sekolah rendah aku
Terima kasih cikgu2 sekolah menengah aku
Terima kasih pensyarah2 di universiti
Dan terima kasih utk suamiku yg tersyg..guru pembimbing rumah tangga
Aku sayang kalian semua..smoga sentiasa dirahmati Allah swt




source pic : fb

~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment