kawan2 followers tercayang

Wednesday, 27 August 2014

Masalah Gigi Sensitif Selesai

ini bukan entri berbayar*

Assalamualaikum sahabat

Pernah alami x masalah gigi sensitif?
Aku seblom nih mmg selalu la ada masalah gigi sensitif
Sampai rasa xmo mkn apa2 sbb rs ngilu sgt
Time nk gosok gigi lg la rs ngilu
Tp kang kalau x gosok gigi menambah pencemaran alam pulak kan :p

Sebelum2 nih aku x amik tau sgt psl iklan kat tv
Rasa cam menipu je sbb nk lakukan produk masing2
Tp satu aritu masa kat tesco (kejadian seblom boikot)
Ternampak la ubat gigi sensodyne nih
Dlm ati terdetik cam 'ala..leh caya ke'
Punya la skeptikal pemikiran time tu..huhu

Tp sbb rasa sakit dan ngilu tu makin ari makin x tahan
Tgn capai jugak la ubat gigi sensodyne tu
Dgn harapan buleh menyelesaikan masalah yg dah bertahun2 aku alami
Kalau x selesai jugak aku campak je sensodyne tu kat tesco balik
Sapa suh jual brg x berkualiti kan

Tp tu sume hanyalah angan2 dan imaginasi aku je
Balik umah try guna sensodyne tu terus aku jatuh cinta
Aku dah buleh gosok gigi dgn bahagianya tanpa rasa ngilu 
Waktu kumur2 ayaq dlm mulut pon gigi x rasa sakit dah
Minum ayaq ais lg la rasa best
Minum selamba je tanpa ada kerut2 di dahi..haha

Jd mulai kejadian aritu
Aku mmg x guna ubat gigi yg lain dah
Selamat tggal colgate dan fresh n white
Cukuplah sensodyne penawarnya..heheh
Bak kata doktor dlm iklan sensodyne tu
"Anda x perlu memakai dua ubat gigi yg berlainan..cukuplah dgn sensodyne saja"

Akhir kata drpd pihak penaja
Entri ini bukan entri berbayar
Aku pon bukannya duta ubat gigi sensodyne nih
Tolong promote kat blog pon xdak pape bayaran
Sumenya kerana ingin memberi testimoni saja
Sekian terima kasih kerana sudi membaca :)
Gunalah sensodyne tanpa was2


~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment