kawan2 followers tercayang

Tuesday, 28 July 2015

Saya Guna Red Bella

assalamualaikum sahabat..

Hari ni kat skola ada buat majlis sambutan hari raya..so hari ni semua pakat melaram baju raya la..hehe..aku pon semalam memang dan siap meng'iron' baju untuk dipakai esoknya..

Pastu nk dijadikan cerita bangun pagi ni masa tengah siap-siap nak p skola tengok macam tak matching je color baju ngan tudung..so terus decide nak pakai baju yang lain..sambil tangan dok ligat pilih baju mana yang nak pakai tetiba tertengok pulak baju raya dua tahun lepas..

Baju raya tu baju raya masa tahun pertama sambut hari raya sebagai suami dan isteri..dan aku sempat pakai sekali je baju tu sebab lepas tu aku dah tak muat nak pakai..sobsobsob T__T

Pastu sekali sekala bila cari baju untuk dipakai p skola mesti akan tertengok la baju raya yang dah tak muat nak pakai tu..tapi cuma tengok je la sebab kalau amik acu kat badan pon mesti tak muat..huhu

Tapi..pagi tadi ntah kenapa gatal pulak tangan capai baju tu untuk dicuba..dan tak sangka akhirnya aku buleh pakai baju tu semula..yeayyyy..pastu gigih text kat husband bagitau kata dah muat pakai baju lama..hahah

Terfikir jugak mungkin sebab berat dah turun so badan makin mengecil sampai baju lama pon dah buleh pakai..hehe..pastu tetiba teringat yang aku ada pakai satu produk ni..Red Bella Whitening & Contouring Body Wash namanya...mula tu macam tak percaya je bila tengok testimoni pengguna dia..tapi sebab aku ni jenis yang malas makan produk-produk kurus ni sebab sayangkan buah pinggang aku so aku gigih jugak la membeli Red Bella ni..haha

So testimoni dari aku...produk ni memang berkesan!!! Aku start pakai masa minggu last posa..pakai pon 3 kali sehari je sebab benda tu pakai time mandi je..simple je wehhh..hahah..pastu bulan posa pulak memang makan tak control..so ku fikir-fikir badan mesti naik mendadak punya...

Tapi..alhamdulillah memang tak sangka Red Bella ni sangat berkesan..berat badan aku tak naik walaupon pulun makan macam-macam...dan yang penting inch loss walaupon tak banyak..haha..buktinya bila baju raya 2013 yang sebelum ni pakai ketat macam sarung nangka tapi dah buleh muat..heheh..thank you Red Bella!!! Lepas ni aku akan setia ngan Red Bella je..heheh

Dan yang paling penting..penggunaan Red Bella ni sangat la mudah..pakai time mandi je sebab fungsi dia macam kita pakai body wash tu..cuma kat tempat yang berlemak banyak tu aku memang sental gila-gila la nk bagi lelemak tu hilang..hehe...

Ops..sebelum aku lupa just nak share..berat aku masa dalam bulan posa baru ni 74.6 n now skarang ni dah tinggal 73.7..walaupon berat tak turun berkilo-kilo tapi aku puas hati at least ada jugak penurunannya..heheh


~ nota kecik : 
yg botol belah kiri tu red bella whitening & contouring body
yg kotak tu pulak skincare ~

P/S : Entry akan datang share pasal pencuci muka Red Bella pulak..heheh








~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment