kawan2 followers tercayang

Saturday, 10 October 2015

Hari Sukan Negara 10.10.15

Assalamualaikum semua..



hari ni seluruh pelosok negara meraikan dan menjayakan Hari Sukan Negara :)
sekolah iols pon sama jugak..best sgt bersenamrobik..rasa macam dah lama sangat tak berpeluh..so ari nih bila bersenamrobik rasa macam wowww..akhirnya i bersenam jugak..hahah

sebenarnya skola kitorang wat program simple je untuk Hari Sukan Negara..pagi tadi dalam kul 7.30 berkumpul kat padang then bersenamrobik secara berjemaah antara cikgu2 dengan anak2 murid..memang lawak sangat senamrobiknya sebab ada satu part senamrobik tu ada exercise yg ala2 penguin berjalan..sangat2 funny dan buat semua orang gelak dan hepi..hahah

pas senamrobik ada acara futsal utk boys dan netball utk girls..nih pon lebih kepada nak eratkan hubungan cikgu dan murid..dan sebelum2 ni pon dah dijalankan beberapa acara sukan kat skola seperti badminton dan bola tampar..so kemuncaknya ari nih adalah senamrobik, futsal dan netball.

pastu setel acara padang moved ke dewan asrama pulak utk penyampaian Anugerah Kecemerlangan Kokurikulum dan HEM..so tahun nih aku dapat anugerah utk team badminton prau..tahun nih xde sijil memanah..tahun lepas pon sama jugak :( sobsobsob..sangat sedih dowhh..nanti2 la aku citer pasal apa tahun nih x join memanah..sesungguhnya peristiwa itu sungguh pahit utk dikenang..uhuk2

ohhh..lupa lak..pagi tadi aku ngan 5 orang cikgu yang lain sempat le ke IPD Selama utk p amik t.shirt free sempena Hari sukan Negara tu..masa kami sampai tu t.shirt dah abes..sobsobsob..yg tinggal pon t.shirt utk budak skola n aku dapat saiz M..harus la seksi dan seksa kalau aku pakai saiz M tu..nasib baik la seblom gerak balik ke skola p tegur cikgu2 lelaki yg masuk acara berbasikal..so memang bernasib baik la sebab cikgu tu dapat t.shirt L dan dia sudi tukar dengan t.shirt M aku..hoyeahhh..akhirnya dapat jugak t.shirt saiz L dan color purple :) TQ cikgu Khairul Anuar



t.shirt kite..hikhik

ok tu je yang aku nak kongsi pasal program sempena Hari Sukan Negara..skill menulis aku dah makin tumpul..update blog pon dah malas..hohoh







~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment