kawan2 followers tercayang

Saturday, 17 October 2015

pssttt...PediSpin murah..lai..lai..lai..

Assalamualaikam sahabat..

Haaaa..sape yg mengalami maslaah kulit kaki merekah especially kat tapak kaki..ari ni aku nak share ckit pasal satu produk yg bagus nih..namanya PediSpin..

sebenarnya dari tahun lepas lagi dok usha benda alah nih..almaklum la..terpengaruh dengan iklan tv katanya..hahah..so masa incik suami balik ke kampung gigih la aku mengajak p tengok kat watson n guardian..masa tu bajet rega dia tak sampai rm50..skali ko dah sampai kat Watson tengok2 harganya rm80++ memang terjojol la bijik mata ni ha..memang mahal giloss..

so bila tengok harga dah mahal cenggitu maka tak jadi la kami dua laki bini nak beli PediSpin idaman tu..hukhukhuk..sudahnya ahkak korang nih beli krim kaki je la untuk nak licinkan tapak kaki..sobsobsob

tapi bila balik rumah dan tengok incik suami dok kopek2 buang kulit mati kat tapak kaki dia rasa kecian la pulak..tapak kaki incik suami iols memang selalu menggelupas maybe sebab dok pakai stokin 24jam ngan kasut boot askar lagi..so memang kecian la bila tengok dia dok tarik2 kulit mati tu..tapi apakan daya..PediSpin idaman tersangat la mahal..kalau murah dah lama aku rembat satu untuk si dia jantung hatiku..

pastu nak dijadikan cerita akhirnya mendapat jugak la aku PediSpin idaman selepas hampir setahun mengusya benda alah tu..hahah..nasib baik la ditemukan dengan sorang seller nih..murah pon murah..berbaloi2 harganya baq hang..hahah..sangat2 recommended!!!

so..tadaaaaa...

inilah PediSpin idaman hati..tak sabaq nak tunggu incik suami balik..pastu nak wat treatment kat kaki incik suami kesayangan :) 

jadinya kalau korang berminat nak beli PediSpin nih buleh contact sis Fiza (0176742761 wassap/sms)..masa aku beli aritu harga barang sekali postage rm60..oleh kerana barang nih dari oversea so korang kena tunggu dalam dua minggu jugak untuk barang nih sampai kat tangan korang..tapi jangan risau sebab barang memang selamat sampai kat tangan korang :) xde tipu2 punya..tapi kalau barang tu dah ready stock korang jgn risau sebab lagi la cepat barang tu sampai ke tangan korang.

cuma sis Fiza nih bagitau untuk barang2 yg order direct dari oversea nih dia tak amik order jika customer tu seorang yg cerewat dan jenis tak sabar..ye la kang asik dok wassap tanya bila barang nak sampai je kan..pastu bila lewat sampai kang kata seller penipu pulok..ye dopp? kalau aku pon leceh nak layan jugak..hakhakhak..tapi macam aku nih gigih jugak la sabaq menunggu..ye la kalau nak cepat..baik je ko p beli kat Watson sana tu..puas ati sendiri sebab bayaq terus dapat barang!!

eh lagi satu kat Lazada pon ada jugak..cuma nak tunggu dapat harga yang cun sangat tu memang susah la..nak2 pulak aku nih jarang sangat membelek2 katalog Lazada tu..so cara mudah memang aku beli online je la..lagipon ngan seller nih memang aku dah biasa sangat..so memang trust sangat2 dengan barang yang sis Fiza nih jual..dijamin sampai!!!

ops..sebelom lupa..nih bukannya iklan berbayar ye..just nak share ngan korang je kot2 ada yang tercari2 PediSpin nih n nak dapat harga yang murah ckit dari pasaran :)





~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment