kawan2 followers tercayang

Sunday, 18 October 2015

U.S.M aku datang!!!

Assalamualaikum..

Hari nih aku ada kursus kat USM..kursus di ari ahad memang sungguh2 menguji keimanan..hahah..mana taknya..orang lain sedap2 cuti di ujung minggu..tapi aku kena p kursus pulak..huhuh



Tapi takpe la..sebab kursus nih pon penting jugak untuk tambahkan pengetahuan dan tingkatkan kemahiran aku dalam mengajaq subjek Bahasa Melayu tingkatan 6..nak2 pulak aku memang bukan cikgu BM pure sebabnya aku opsyen Pengajian Am..so memang tak banyak sangat ilmu berkaitan BM yang aku ada..so memang kena menggigihkan diri untuk p kursus sana sini untuk tambahkan ilmu :)

Kursus ari nih best sangat2 sebab penceramahnya best jugak! Kalau seblom2 nih p mana2 kursus macam mengantuk je..tapi ari nih mata aku ok je bertahan..hahah..mulut pon takde nak menguap2..kira steady je berkursus dari pukul 9 pagi tadi sampai pukul 4.30 petang..hoyeahhh!!!

Masa masuk dewan kuliah V tadi..tetiba rindu pulak masa zaman belajar kat UUM..ishhh..bila la nak bergelar student lagi nih..ati meronta2 nak sambung master..tapi penyakit MALAS sangat kuat membelit diri..hahah..so ntah bila la nak sambung blajar lagi nih..



Sambung kesah di USM tadi..pas abes kursus aku ngan cikgu An pekena nasik arab pulak..sempat la jumpa ngan Hafiz bekas anak murid kami tahun lepas yang tengah sambung balajar kat USM..sedap dan murah jugak nasi arab kat tempat yang kami p petang tadi..ayamnya besaq sangat..harga pon murah..tu yang penting..hahah..So nanti kalau free2 leh bawak famili pekena nasi arab kat sini..heheh.. 



~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment