kawan2 followers tercayang

Friday, 15 January 2016

Kursus Cikgu Cikgi


Assalamualaikum..



Ini adalah barisan guru-guru akademik prauniversiti daerah Larut Matang dan Selama..

Masa nih bergambar kenang-kenangan hari terakhir berkursus penyelarasan rubrik pemarkahan kerja kursus bahasa melayu STPM penggal 2 2016.. 

Kursus nih diadakan di SMK. Sultan Yussuf, Batu Gajah, Perak..so dua ari la berkampung di Batu Gajah..tapi aku takde la stay kat situ..tapi cari port baik punya kat Meru, Ipoh..amik hotel pon betoi-betoi tepi Mydin Meru supaya senang adik aku nak p cari makanan..

Masa kursus nih aku memang terpaksa ajak adik aku teman sebab aku memang penakut nak tido hotel sorang-sorang..so gigih la aku membeli tiket ets p balik dari KL-Ipoh dan Ipoh-KL kat adik aku sebagai ganjaran dia sudi menemani aku kat hotel..hahah..nak ajak incik suami beliau tak dapat cuti la pulak..

Masa kursus tahun lepas kat SMK Tasik Damai, Ipoh..aku dok kat hotel Premium yang betoi-betoi depan Mydin Meru ni..tapi..hotel tu tak best sebab siaran tv yang basic cam tv1 tv2 tv3 tu pon teruk..pastu liputan wayerless dia pon azab sangat.. 

Jadi..tahun nih memang aku tak pilih dah la Hotel Premium tu..google punya google jumpa la website pasal Hotel Valya..terus la aku booking sebab rate dia sama ngan Hotel Premium..tapi..yang bestnya Hotel Valya nih hotel baru..so bilik dia memang bersih..dan yang penting ada channel Astro sampai nak muntah layan channel fox tu..pastu internet dia pon laju..dua malam dok menginap kat Hotel Valya tu memang gigih la aku ngan MekDah melayan movie Anakku Diva 5 episod..hahah..so sapa-sapa yang dok cari hotel bajet sekitar Ipoh atau Meru atau tersesat kat bandar Ipoh ni memang recommend sangat-sangat Hotel Valya nih..ni no.fon hotelnya 05-5252806. Selain betoi-betoi dekat ngan Mydin, Terminal Bus Amanjaya pon dekat-dekat situ je..memang tak susah la sebab sume kemudahan ada..nak naik bas pon senang..nak makan dan soping pon senang..hahah..tapi..kalau korang ada bajet lebih..leh la menginap kat Casuarina..pon dekat-dekat situ jugak..hahah

   

~ sume gambaq sumber dari google images ~


~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment