kawan2 followers tercayang

Friday, 8 January 2016

Seminggu yang meletihkan


Assalamualaikum..

Sesi persekolahan sudah bermula..baru seminggu bukak skola aku dah lemau..lama sangat bercuti gamaknya sampai seminggu nih rasa letih sangat-sangat..atau mungkin jugak faktor usia yang menjadi penyebab..ahakssss 

Start skola ari Isnin aritu aku rasa macam kalut sangat..macam tak teratur hidup jadinya..padahal tahun 2016 nih dah masuk tahun keenam aku mengajar..aku suspek sindrom cuti panjang masih menghantui diri..tak cukup cuti lagi kot..hahah..

Tapi tak mungkin la kot masih diselubungi sindrom cuti sedangkan masa kat kem hari tu memang tak sabaq-sabaq nak p skola dah..walaupon time tu sedih nak tinggalkan si dia yang tersayang tapi hati aku masih kuat untuk melangkah pulang ke kampung halaman..

Aku suspek faktor usia nih yang menyebabkan aku letih..hahah..tua dah ko ni Ninie..dah masuk 3 series..tu pasal lembik lemau je badan..

Oleh itu..mari la kita berazam untuk menambahkan stamina badan..minum la Jamu Kencur tradisi bidan istana...ehh?

~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment