kawan2 followers tercayang

Sunday, 28 February 2016

Bila Aku Azam Nak Kurus

Assalamualaikum..

Setiap tahun azam yang aku buat pastinya nak kurus..tapi azam tinggal azam je..haha..aku memang tak tahan godaan kalau pasal makanan..pagi konon beria takmo makan nasi tapi tengahari p kantin aku melantak nasi jugak..haha

So kalau tengok gambaq-gambaq dari Fb ni memang betoi la tu..haha..orang perempuan especially aku memang gini la kan..cakap bukan main semangat nak berdiet bagai..tapi hampeh..sume ke laut je..hahah




~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment