kawan2 followers tercayang

Monday, 7 March 2016

TTC dan Angelica & Peony



Assalamualaikum..

Angelica & Peony nih dah dekat sebulan aku consume..aku start makan masa cuti raya cina baru-baru nih..so sekarang nih pon supplemen tu cukup-cukup untuk minggu nih je..

Testimoni aku simple je..

Aku start makan masa tu betoi-betoi lepas cik P berakhir..pagi 2 biji lepas breakfast dan malam 2 biji lagi seblom nak tido..genap seminggu makan Angelica & Peony nih aku mai cik P lagi skali..time nih rasa cuak dah sebab baru je seminggu yang lepas aku datang bulan..kalau ikutkan cycle dia dah jadi 7 hari je..eh eh tak buleh jadi nih!!

Laju-laju aku pm Dr. Salwa sebab rasa cuak sangat-sangat..masa tu dok terfikir tak kan la secepat nih kesan supplemen tu..pas dengaq penerangan Dr. Salwa baru la rasa lega sikit..Dr. Salwa kata itu adalah normal sebab supplemen tu tengah buat keje dia..maknanya..supplemen tu tengah dok perbetulkan cycle period aku..

Harap-harapnya lepas nih cik P akan datang tepat pada waktunya la..takmo dah delay-delay..kalau tak mai tepat-tepat pon at least mai tiap-tiap bulan dengan cycle yang sama pon aku sujud syukur sangat dah..senang nak detect waktu subur..ya Allah ya Tuhanku..Kau permudahkanlah urusanku..amin.

Sabtu aritu repeat order Angelica & Peony dengan kak Aliah..amik dua botol sekaligus..senang untuk wat stok sendiri..heheh

Esok lusa sampai la tu..yeayyyy..





~ terima kasih sudi singgah blog cik ninie..cayang korang sume ~

0 comments:

Post a Comment